◦°♥ مطالب زیبا ♥°◦ .

 

 خطش را عوض کرد ! من ماندم و ( دوستت دارم ) هایی که هیچوقت تحویل داده نشد !




تو به این افتخار کن که منو تنها گذاشتیو رفتی...
منم به این افتخار میکنم که یه شبی یه جایی این قلب شکسته من دوباره عاشق شد...

 
 
ســـــلامــــتي كـــســايـــي كـــه جـــســـارت عـــاشقـــانه از دســـت دادنـــو دارن....
نه حـــــقـــــارت بـــه هـــر قـــــيــــمــــــت نـــگــه داشـتـنــو !!!
 

 



نظرات شما عزیزان:

Hojjat
ساعت17:47---7 اسفند 1391
سلام
حالت خوبه
وبلاگت قشنگه
به من هم سر بزن اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
در نظر سنجی هم شرکت کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : ◦♥°Ayda°♥◦ تاریخ : دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:مطالب زیبا,اس ام اس قشنگ,اس ام اس زیبا,اس ام اس دلتنگی,اس ام اس تنهایی,
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

سلامتیه اونایی که خودشون سنی ندارن ولی روزگار دلشونو پیر کرده ...
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت